1. האם אפשר להרשם בכל הסניפים?

כן, אפשר להרשם בכל סניף של גרין בודי. ינוב, קדימה ונתניה. עם אותו מנוי. מומלץ לגוון :)

2. אני במסלול של פעמיים בשבוע, חודש הבא אני טס לחו"ל לשבוע וחצי, לפי מה אני אשלם?

עליך לעדכן עד ה-25 לחודש הנוכחי שחודש הבא אתה צריך מספר מסוים של כניסות באופן חד פעמי. התמחור יעשה לפי המדרגות של המסלול הגמיש. ניתן גם לבקש מספר כניסות שלא קיים בתפריט המסלולים והתמחור יתבצע לפי המדרגה שקרובה אליו מלמעלה. לדוגמא 5 כניסות יתומחרו לפי 45 לכניסה (קרוב למסלול של 6 כניסות) - 225 ש"ח. 

3. אני רוצה באופן קבוע מסלול של מספר כניסות בחודש שלא קיים במסלולים המוצעים,לדוגמא 5 או 7 כניסות בחודש, אפשרי?

מסלולים אלו מתומחרים לפי המדרגה התחתונה. לדוגמא מסלול של 5 כניסות יתומחר לפי המדרגה של 4 כניסות בחודש - 50 ש"ח לאימון כלומר 250 ש"ח. 7 כניסות לפי המדרגה של 6 כניסות, 45 ש"ח לכניסה - 315 ש"ח. לאופציות מיוחדות של מסלולים שלא קיימים ניתן תמיד ליצור קשר ונעשה את המקסימום לעזור לכם.

4. אני במסלול של פעמיים בשבוע ושבוע שעבר הצלחתי לבוא רק פעם אחת, האם אפשר לבוא שלוש פעמים שבוע אחרי?

לא, הגדרת המסלול בתוכנה במערכת הוא פעמיים בשבוע, המערכת לא תדע לתת לכם יותר מיזה גם אם לא באתם לאימונים בשבועיים הקודמים, המטרה היא שתתמידו בפעמיים בשבוע. לבוא שבוע אחרי שלוש פעמים או ארבע פעמים לא יצור שום תועלת, זה רק יעמיס עליכם מבחינה פיזית, נפשית ותכנונית (תחשוב על זה, שבוע לפני לא הצלחת פעמיים, איך פתאום תצליח לבוא שלוש פעמים?) תהיה מתוכנן טוב יותר להבא, המגבלה הזו קיימת לטובתך האישית.

5. אני לא אצליח/רוצה/יכול/תרוץ כלשהו להתאמן ולשפר את החיטוב שלי יותר, איך מסיימים את החברות?

ניתן לסיים חברות בהתראה של 30 יום בהודעה כתובה, כלומר אם עדכנת ב-15 ליולי שאתה רוצה לסיים חברות, החברות שלך תהיה עד ה-15 לאוגוסט.

6. האימון שלי מתחיל עוד פחות משעתיים, אני לא אוכל לבוא בסוף וכרגע יש רק אופציה של ביטול מאוחר. מה עלי לעשות?

אם אתה יודע בוודאות שלא תגיע לאימון, אתה מחויב לבצע ביטול מאוחר. התוכנה מבקשת סיבת ביטול - אפשר סתם להזין איזה אות ולאשר, הסיבה לא רלוונטית ואנחנו גם לא קוראים את זה(אלו פשוט הגדרות של התוכנה).
לא תוכל להשלים את האימון וזאת מפני שביטול מתחת לשעתיים "שורף" את המקום בקבוצה. כמעט ואין סיכוי שמישהו אחר יבוא במקומך. בכל מקרה עליך לבטל בשביל הסיכוי הקטן שאולי מישהו כן יצליח להנות מאותו מקום. בדיוק כמו שאתה היית שמח אם פתאום היה מתפנה לך מקום שחשוב לך :) להבא לבטל בזמן.

7. אפשר לבדוק עם המאמנים אם התפנה מקום בשעה מסוימת שאני רוצה? המאמנים יכולים לעדכן אותי אם התפנה מקום? המאמנים יכולים לעזור לי להכנס לקבוצה בקומבינה?

נא לא לשלוח לנו הודעות בנושאי לו"ז, אנו נפנה אתכם לשאלה נפוצה זו. אנחנו יודעים בדיוק כמוכם מה מצב המקומות בכל קבוצה ולא יכולים לעשות לגבי זה כלום. תנסו להתגמש, להרשם לכמה המתנות, להרשם מספיק מוקדם, לסוע לסניף אחר שיש מקום ולהגדיל ראש להבא. אם אין לכם אף ברירה אחרת תגיעו לאימון שאתם רוצים ותקוו שמישהו "יבריז" מעבר לזה אין טעם לשלוח לנו הודעות ולשאול אם התפנה מקום.

8. אני רוצה להקדים/לאחר את האימון שלי בשעה אחת אבל יש מתחת לשעתיים לאימון הקיים ואני יכול רק לבצע ביטול מאוחר כרגע, מה עלי לעשות?

השתדל להמנע לחלוטין ממצב כזה. במידה ואין ברירה, בצע ביטול מאוחר לאימון ותגיע על בסיס מקום פנוי לאימון המוקדם או המאוחר יותר (בשעה אחת בלבד!) עדכן את המאמן שביצעת ביטול מאוחר. קח בחשבון שאתה תוכל להכנס אך ורק אם יהיה מקום פנוי. אם לא יהיה לא תוכל להתאמן.

8. מה עושים במקרה של פציעה או מחלה, אפשר להקפיא?

ניתן להקפיא במקרים של פציעות חריגות או מחלות קשות, ההקפאה תחל מרגע הגשת אישור מרופא מומחה בלבד שאוסר על פעילות גופנית. ההקפאה היא למינימום שבועיים ולמקסימום של 30 יום.
בסוף התקופה החברות תמשיך לרוץ אוטומטית.